نیکان
یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:عطا، بصیرت, :: 21:26 ::  نويسنده : علی یگانه

خداوند تعالی پیغمبر خود رسول اکرم(ص) را دستور داد که داستان بلعم ابن باعورا را برای مردم بخواند تا بلعم ابن باعورای زمان خود را بشناسند و دچار انحراف و لغزش نشوند.

بنابر این در قرآن کریم، سوره اعراف آیه(175-176) آمده است.

. برآنها بخوان سرگذشت آن کس( در منابع تاریخ<<بلعم باعورا>> ذکر شده است) را که آیات خود را به او دادیم ولی سرانجام، خود را از آن محروم  ساخت و شیطان در پی او افتاد و از گمراهان شد.

آیه شریفه، سرنوشت مردی از بنی اسرائیل را بیان می کند که او نخست در صف مومنان و حاملان آیات و علوم الهی بود، اما بر اثر تبعیت از هوا و هوس وغلتیدن در گناه و آلودگی  های فکری، تابع شیطان شده و گمراه گردید  .

به فرموده امام رضا(ع) وی اسم اعظم می دانست و دعایش مستجاب می شد ولی به درباز فرعون راه یافت و در صف دشمنان حضرت موسی(ع) قرار گرفت. با اینکه در ابتدا مبلغ دین حضرت موسی(ع)  و از پیروان وعلاقمندان او بود و  خلاصه در جبهه حق قرار داشت، در اثر جنگ نرم عاقبتش به ضلالت کشیده شد و به تبع  وی  کثیری از مردم از جبهه حق خارج و به  فرعون پیوستند.(( فاتبعه الشیطان فکان من الغاوین)

واعتبروا یا اولی الا بصار

یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:عطا، یه پاتو بردار!, :: 21:24 ::  نويسنده : علی یگانه


نوشته زیر شرح حال بسیاری از ماست،  البته نه خوشبختانه
توی سال هایی که "روایت فتح" شب‌های جمعه پخش می شد، یه خاطره از یه رزمنده پخش شد که
داستان اینجوری بود:
 دو تا قایق کنار هم ایستاده بودن یکی پشت جبهه می رفت یکی سمت عملیاتی بی بازگشت!
راوی می گفت: دو دل بودم؛ یه پام تو این قایق بود یه پام تو اون قایق.
شهید (که اسم اش خاطرم نیست) به راوی می گه: یه پا تو بردار!..

حالا هم یکی باید پیدا بشه تا به بعضی از ما بگه: یه پاتو بردار...
بگه:
تویی که پیش از ماه رمضون یخچالت رو از گوشت و مرغ پر کردی! از طرفی به هیچ مرجعی هم اعتقاد نداری! ولی روز عید فطر منتظری ببینی مراجع چی تصمیم می گیرن تا بفهمی چند کیلو گندم باید فطریه بدی!...یه پا تو بردار!

تویی که می‌گی اسلام مال ۱۴۰۰ سال پیشه، ولی ارثیه خواهرت رو نصف دادی، یه پاتو بردار...

آهای خانم! خواهرم! تویی که هم می‌خوای امتیاز زن شرقی رو داشته باشی و مهریه‌ات رو بگیری و هم از مزایای زن غربی بهره مند باشی؛
ولی به جای مشارکت در تولید، هفته‌ای یه بار فیس بوک شوهرت رو چک می‌کنی.، یه پا تو بردار...

داداشم... نمی تونی یه زن باربی بگیری و هر روز برات (میزان پلی) کنه و در عین حال بوی قرمه سبزی تو راهروی خونه‌ات بپیچه و بدون اجازه‌ات خرید نره و ... ولی با هم بشینید اندر وصف سکوت سمفونی بتهون صحبت کنید.. یه پاتو بردار...

روشنفکر امروز! دانشجوی دیروز! نمی‌تونی برای رسیدن به دوره‌ی تحصیلی بالاتر، جزوه هات رو از هم اتاقیت قایم کنی و الان تو شبکه های اجتماعی اندر وصف خِساست ایرانی ها و open بودن خارجی ها سر به فیس بوک بکوبی! تو هم یه پاتو بردار...

استاد گرامی، پژوهشگر ارجمند! شما هم نمی تونی تابلوی جمله‌ی ( مدادالعلما افضل من دما الشهدا) رو روی دیوار خونه‌ی ۴۰۰ متریت بکوبی، در حالی که افزایش حقوق استاد تمومیت، از مقالات دانشجوهات بدست اومده. با عرض پوزش شما هم یه پاتو بردار...

حاجی بازاری دیروز و بیزینس‌من امروز، تویی که عمرا بتونی رادیکال ۴/۲ رو حساب کنی، اینکه بخوای از احترام یه دانشگاهی برخوردار بشی.. شما حتما یه پاتو بردار...

نماینده‌‌ی عزیز! تویی که پول تبلیغات میلیاردیتو "هِبِه" گرفتی؛ نمی‌تونی بعدا رانت ندی و عضو کمیته حقیقت یاب اختلاس باشی! اگه بهت بر نمی‌خوره شما هم یه پاتو بردار..

آدم هایی که می‌خوان تو هر دو تا قایق باشن، کارشون مثل راننده خودرویی می مونه که هم راهنما به چپ می زنه هم به راست! و پشت سریه حتما می‌فهمه حال راننده خوب نیست حالا تو خود را زرنگ  حساب کن...

ما  ها خیلی وقتا حالمون خوب نیست!

یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:عطا، شهداء, :: 21:21 ::  نويسنده : علی یگانه

چه زیباست این نصیحت شهدا:



ما از حلالش گذشتیم ؛


شما نمی توانید از حرامش بگذرید؟!



التماس تامل..

یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:عطا، ارتش, :: 21:20 ::  نويسنده : علی یگانه
تحقیر صدام حسین توسط خلبانان ایرانی

صدام حسین برای تحقیر کردن خلبانان ایرانی در تلوزیون عراق گفت:
به هر خلبان ایرانی که به 50 مایلی نیروگاه بصره نزدیک شود- حقوق یک سال نیروی هوایی عراق را جایزه خواهم داد...

و 150 دقیقه بعد از مصاحبه صدام-عباس دوران و حیدریان و علیرضا یاسینی- نیروگاه بصره را بمباران کردند.
با این عملیات جواب گستاخی صدام داده شد و در حقیقت خود صدام تحقیر شد .
غروب همان روز خبرنگار رادیو بی بی سی اعلام کرد:
- من امروز با آقای صدام حسین رئیس جمهور عراق، مصاحبه داشتم و ایشان با اطمینان خاطر از دفاع قدرتمند هوایی خود در راه محافظت از نیروگاه ها، تاسیسات و دیگر منابع اقتصادی عراق در برابر حملات و تهاجم خلبانان ایرانی سخن می گفت. ولی من هنوز مصاحبه او را تنظیم نکرده بودم که نیروی هوایی ایران نیروگاه بصره را منهدم کرد. اینک جنوب عراق در خاموشی فرو رفته و چراغ قوه در بازارهای عراق بسیار نایاب و گران شده است چون با توجه به خسارات وارد به نیروگاه، تا چند روز آینده برق وصل نخواهد شد.
دشمنان خارجی امام نگران تکثیر امام، تکثیر راه و اندیشه امام در جهانند. تکرار انقلاب اسلامی ایران در کشور‌های منطقه، کابوس هر شب آنهاست و از تصور چنین رخدادی بند بند وجودشان می‌لرزد.

ﺟﺎﺳﻮﺱ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﻣﺄﻣﻮﺭ ﻭﯾﻠﯿﺎﻡ ﺩﺍﺭﺳﯽ،


ﺳﺎﻟﻬﺎ ﺩﺭ ﻣﺴﺠﺪﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ میﮐﺮﺩ .

 ﻭﯼ ﺩﺭ ﺁﻏﺎﺯ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥﭼﻮﭘﺎﻧﯽ ﮐﺮ ﻭ ﻻﻝ ﺑﻪ ﻣﺪﺕ ﻫﻔﺖ ﺳﺎﻝ ﺩﺭ ﺍﯾﻞ ﺑﺨﺘﯿﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺁﻣﻮﺧﺘﻦ ﻓﺮﻫﻨﮓ و ﺯﺑﺎﻥ ﺑﺨﺘﯿﺎﺭﯼ ﻣﯽﭘﺮﺩﺍﺯﺩ،
 
ﭘﺲ ﺍﺯ ﻓﺮﺍﮔﯿﺮﯼ ﺁﻥ، ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﮏ ﺑﺨﺘﯿﺎﺭﯼﺩﺭ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻧﻔﺖﺧﯿﺰ ﻣﺴﺠﺪ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﺳﮑﻨﯽ ﻣﯽﮔﺰﯾﻨﺪ.

ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺣﻀﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺑﺎ ﻓﻨﻮﻥ ﺷﻌﺒﺪﻩﺑﺎﺯﯼ ﻭ ﺣﺮﺑﻪﻫﺎﯼﺩﯾﮕﺮ، ﺗﻮﺟﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺤﻠﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﻌﻄﻮﻑ ﻣﯽﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥﯾﮏ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺷﯿﻌﻪ، ﺟﺎ ﻣﯽﺯﻧﺪ.

ﺟﯿﮑﺎﮎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﮔﯿﺮﯼ
ﻓﻘﻪ ﻣﯽ ﭘﺮﺩﺍﺯﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺩﺭﺟﻪ ی ﺍﺟﺘﻬﺎﺩ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﻭ ﺩﺭ ﻣﺴﺎﺟﺪ، ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ ﭘﯿﺶ
ﻧﻤﺎﺯ ﺣﻀﻮﺭ ﻣﯽ ﯾﺎﺑﺪ.

ﺍﻭ ﮔﯿﻮﻩ ﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻋﺼﺎ ﺟﻔﺖ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ

ویﺷﺎﯾﻊ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺍﺯ ﻣﻌﺠﺰﺍﺕ ﺍﻭﺳﺖ.

 ﺩﺭ ﮐﺘﺎﺏ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺶ، ﺗﻮﺿﯿﺢ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﮐﻪﺁﻫﻨﺮﺑﺎﻫﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﮔﯿﻮﻩ ﻫﺎﯾﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ، ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻋﺼﺎ، ﮔﯿﻮﻩ ﻫﺎ
ﺟﻔﺖ ﻣﯽ ﺷﺪﻧﺪ.

ﺍﯾﻦ ﺟﺎﺳﻮﺱ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ، ﺭﻭﺯﯼ ﺑﻪ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ :

ﻣﻦﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ (ﻉ) ﺭﺍ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﺪﻡ ﻭ ﺍﻭ ﺩﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺷﺎﻧﻪ ﺍﻡ ﻧﻬﺎﺩ ﻭ ﺑﻪﻣﻦ ﻓﺮﻣﻮﺩ :

" ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﮕﻮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﺩﻩ ﺳﯿﺎﻩ ﻭ ﻧﺠﺲ (ﻧﻔﺖ ) ﺩﻭﺭﯼﮐﻨﻨﺪ ".

ﻭی ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺛﺒﺎﺕ ﺍﺩﻋﺎﯾﺶ ﭘﯿﺮﺍﻫﻦ ﻭ ﻋﺒﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﯽ ﺯﻧﺪ ﻭ ﺍﺛﺮ ﺳﻔﯿﺪﯼ ﺩﺳﺘﯽ ﺭﻭﯼ ﺷﺎﻧﻪ ﺍﺵ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ ﺍﯾﻦﻣﺪﺭﮐﯽ ﺑﺮ ﺣﻘﺎﻧﯿﺖ ﻣﻦ است.

ﺍﻭ ﺩﺭ ﮐﺘﺎﺑﺶ ﺗﺸﺮﯾﺢ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺗﮑﻪ ﺍﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﺭﺍ ﺑﺸﮑﻞ ﺩﺳﺖ
ﺑﺮﯾﺪﻡ ﻭ ﺭﻭﯼ ﺷﺎﻧﻪ ﺍﻡ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻡ ﻭ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺯﯾﺮ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﺩﺍﻍ ﺟﻨﻮﺏ ﻣﺎﻧﺪﻡ ﺗﺎ
ﺧﻮﺏ ﺍﻃﺮﺍﻑ ﺍﻥ ﮐﺎﻏﺬ ﺗﯿﺮﻩ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺍﺛﺮ ﺩﺳﺖ ﺑﺮ ﺷﺎﻧﻪ ﺍﻡ ﻧﻘﺶ ﺑﺒﻨﺪﺩ.

ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ، ﺩﺭ ﻣﻨﻈﺮﻩﺍﯼ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺁﺧﻮﻧﺪ ﺷﯿﻌﻪ، ﻣﺪﻋﯽ ﺁﺗﺶ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺭﯾﺶ
ﺩﺭﻭﻏﮕﻮ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺭﯾﺶ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﺍﺯ ﻧﺦ ﻧﺴﻮﺯ، ﺣﻘﺎﻧﯿﺖ
ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﻣﯽﮐﻨﺪ.

ﺟﯿﮑﺎﮎ ﺩﺭ ﺍﻭﺍﺧﺮ ﺩﻫﻪ ۱۳۲۰ﺧﻮﺭﺷﯿﺪﯼ، ﻓﺮﻗﻪﺍﯼ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﻨﻄﻘﻪٔ ﺑﺨﺘﯿﺎﺭﯼ،
ﺑﻮﯾﺮﺍﺣﻤﺪ ﻭ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﻃﻠﻮﻋﯿﺎﻥ ﯾﺎ ﺳﺮﻭﺷﯿﺎﻥ ﻧﺎﻣﯿﺪﻩ
ﻣﯽﺷﺪﻩﺍﻧﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺗﻮﻗﯿﺖ ﻗﺮﯾﺐﺍﻟﻮﻗﻮﻉ ﻇﻬﻮﺭ ﻣﻬﺪﯼ ﻣﻌﺘﻘﺪ ﺑﻮﺩﻩﺍﻧﺪ.

ﺍﯾﻦ ﻫﻢ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺗﺮﯾﻦ ﺷﻌﺮ ﺍﻭ
” ﺗﻮ ﮐﻪ ﻣﻬﺮ ﻋﻠﯽ ﻣﯿﻦ ﺩﻟﺘﻪ؛
 ﻧﻔﺖ ﻣﻠﯽ، ﺳﯽ ﭼﻨﺘﻪ؟ “

ﻣﻨﺎﺑﻊ
۱- ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺍﯾﻞ ﺑﺨﺘﯿﺎﺭﯼ؛

ﺍﺛﺮ ﺭﺍﻑ ﮔﺎﺭﺛﻮﯾﺖ،

ﺗﺮﺟﻤﻪ :
۱- ﻣﻬﺮﺍﺏ ﺍﻣﯿﺮﯼ. ﺗﻬﺮﺍﻥ : ﺳﻬﻨﺪ، ۱۳۷۳
۲ - ﺍﺳﻨﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭ ﺍﻧﮕﻠﯿﺲ ( ۱۳۲۰ - ۱۳۲۵ﻩ. ﺵ )

ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ :ﺯﺭﯾﻦﮐﻠﮏ، ﺑﻬﻨﺎﺯ.
ﺗﻬﺮﺍﻥ : ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺍﺳﻨﺎﺩ ﻭ ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ ﻣﻠﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ، ۱۳۸۲

حساسیتها و دغدغه‌های مهم مأموریتهای پدافندی گویای این واقعیت است که باید نقاط آسیب‌پذیر و همه راهکارهای ممکن دشمن را شناسایی کنید و برای مواجهه با تمام آنها راه حل و برنامه مشخص داشته باشید.

، رهبر ی ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اهمیت مأموریت و وظایف این قرارگاه در دفاع از کشور، تأکید کردند: آمادگیها و گزینه‌های خود را برای مقابله با انواع تهدیدات، به طور دائم ارتقا دهید.
در این دیدار که به مناسبت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد، فرمانده معظم کل قوا با تقدیر از تلاشهای فرماندهان و کارکنان این قرارگاه، افزودند: حساسیتها و دغدغه‌های مهم مأموریتهای پدافندی گویای این واقعیت است که باید نقاط آسیب‌پذیر و همه راهکارهای ممکن دشمن را شناسایی کنید و برای مواجهه با تمام آنها راه حل و برنامه مشخص داشته باشید.


ایشان تأکید کردند: در ارتباط و تبادل با محافل علمی و نظامی، از آگاهیها و امکانات موجود نهایت استفاده را ببرید و گزینه‌های خود را در مقابل انواع تهدیدات افزایش دهید و متنوع سازید.
حضرت آیت الله خامنه‌ای، اعتماد مردم به مسئولان را امانتی مهم خواندند و افزودند: مسئولان در بخشهای مختلف و در نیروهای مسلح باید این اعتماد را به درستی قدر بدانند و با عمل به وظایف، به آن پاسخ دهند.
پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، آمادگی کامل این قرارگاه را برای اجرای تدابیر فرماندهی کل قوا اعلام کرد.

یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:عطا, امام, امریکا, :: 21:15 ::  نويسنده : علی یگانه
 

اگر سستی کنید زیر پای آمریکا له میشوید.

(66/3/8) امام خمینی

یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:عطا، رهبری, :: 21:14 ::  نويسنده : علی یگانه

 رهبری فرمودند :ولتمردان از حاشیه سازی پرهیز کنند.

یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:عطا, بصیرت, :: 21:9 ::  نويسنده : علی یگانه

 

افسران - مثل کودکانی هستیم که حرف گوش نمی‌کنیم
   

تست موفق بمب 500 پوندی نهاجا در مرحله پایانی رزمایش هوایی



تست موفق بمب 500 پوندی نهاجا در مرحله پایانی رزمایش هوایی

، ظهر امروز و در سومین مرحله از رزمایش هوایی نهاجا، بمب‌های 500 پوندی که به دست توانمند متخصصان این نیرو بهینه‌سازی شده‌اند مورد تست عملیاتی قرار گرفت.

این بمب‌ها با اصابت دقیق به اهداف، مواضع مورد نظر را در شعاع وسیعی تخریب کردند. این بمب‌ها در کلاس MK82 قرار دارند.

هیچ انسانی بدون امنیت نمی‌تواند به ادامه‌ی حیات خود امیدوار باشد؛ چه در دنیای واقعی چه در دنیای مجازی. موضوع امنیت یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌ها و نیازهای بشری است و این خصوصیات، امروزه در دنیای سایبر نیز محسوس و ملموس است. اخبار و آمار امنیتی شدن فضای سایبر مدت‌هاست که جزو اخبار اول صبح رسانه‌ها شده و بسیاری نیز بر این عقیده‌اند که این آغازی است بر "جنگ سایبر" بین دولت‌ها و نام آن را گذاشته‌اند جنگ جهانی سوم.

امروزه انسان‌ها شاهد فراگیری بی‌سابقه رسانه‌‌ها و وسایل ارتباطات جمعی مدرن و نوین هستند. بالطبع آن‌ها در معرض شدیدترین امواج رسانه‌‌ها قرار دارند. گرچه رسانه‌ها ذاتاً کارکردی دوطرفه و دو سویه دارند، اما بیشترین حجم بهره‌گیری از آن در دست نظام سلطه قرار دارد؛ چنانچه می‌توان با جرأت گفت حفظ و گسترش قدرت استکباری نظام سلطه به حضور و ظهور رسانه‌ها وابسته است. رسانه‌ها پل ارتباطی و بلکه وسیله‌ی تسلط بر افکار، اراده و احساسات بشر دوران معاصر به شمار می‌آیند. مراکز رسانه‌های استکبار که به مدرن‌ترین فناوری جهانی مجهزند، از یک سو ابزاری برای اجرای "عملیات روانی" قدرت‌ها علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل هستند و از سوی دیگر وسیله‌ای برای کنترل، تضعیف، جهت‌دهی و هدایت جوانان در سراسر جهان محسوب می‌شوند.

مارک پالمر* از استراتژیست‌های معروف آمریکایی است که از او به عنوان یکی از نوآوران سیاست خارجی ایالات متحده نام می‌برند. پالمر در دولت‌های نیکسون، کارتر، ریگان و بوش در وزارت خارجه مشغول بوده و اکنون علاوه بر این‌که مدیر دپارتمان تحقیقاتی مرکز سیاست خارجی سابان در مؤسسه‌ی "بروکینگز" می‌باشد، عضو کمیته‌ی خطر جاری است که اخیراً و در پی تحولات پیش آمده پس از یازده سپتامبر 2001 گزارشی تحت عنوان "ایران- آمریکا، رهیافت جدید" را به نگارش درآورد. کمیته‌ی خطر جاری در اوج جنگ سرد و در دهه 1970 میلادی و با مشارکت اساتید برجسته‌ی علوم سیاسی و مدیران سابقه‌دار سازمان سیا و پنتاگون تأسیس شد و یکی از موفقیت‌آمیزترین اقدامات در جریان رقابت دو ابرقدرت شرق و غرب، طراحی و اجرای مراحل مختلف سناریوی فروپاشی ابرقدرت شرق از طریق "جنگ نرم" (Soft War) در سال‌های پایانی دهه‌ی 1980 بود. 

فضای مجازی.جنگ نرم . عرصه نبرد جدید

پروژه‌ی ناتوی فرهنگی که چندی پیش رهبر انقلاب آن را مورد تأکید و توجه قرار دادند، مشتمل بر خط تهاجمی دشمن و تلاش معاندان نظام برای ورود از عرصه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است تا به سیاه‌نمایی علیه ایران بپردازند.



ادامه مطلب ...


 

 

شهیدابراهیم هادی

 

ابراهیم و دوستانش جزء نخبگان و اولین کسانی بودند که به جبهه های حق علیه باطل رهسپار شدند. برادر و دو همرزم شهید می گویند ابراهیم که زمان دبیرستان در مسابقات کشتی (آموزش و پرورش) شرکت می کرد و در میان آموزشگاه های کشور به قهرمانی رسید، هیچ گاه دیده نشد به دنبال نقطه ضعف حریف خود باشد. او در میدان نبرد کشتی گذشت می کرد. اغلب کشتی گیرها برای آنکه پشت حریف خود را به خاک برسانند فیلم حریف را می گذارند و نقطه ضعف های حریف را پیدا می کنند و از همان نقطه ضعف برای ضربه کردن حریف استفاده می کنند.

اما ابراهیم به نقطه ضعف حریف خود توجهی نداشت و مردانه کشتی می گرفت. او در کمیته الفتح، عملیات محافظت های شهری انجام می داد و هنگامی که جنگ شروع شد برای اعزام سر از پا نمی شناخت. یکی از رزمندگان از طرف سپاه ماموریت می گیرد که از جبهه گزارش تهیه کند. بعد از آنکه ماموریت او به اتمام رسید به تهران بازگشت و طی جلسه ای گفت: جنگ شروع شده و قصرشیرین سقوط کرده و رزمندگان اسلام تا پاسگاه برار عزیز عقب نشینی کرده اند. سه روز از جنگ گذشته بود که ابراهیم و دوستانش در خیابان 17 شهریور یک جلسه ای سرپایی تشکیل دادند تا برای رفتن به جبهه آماده شوند او در این جلسه گفت: باید کمیته الفتح را جمع آوری کرده و نیروها را آماده نگه داشت تا زمانی که تشکیلات دستور دهند و با یک تجهیزات کامل به جبهه های حق علیه باطل رهسپار شویم. در کمیته الفتح اکثر نیروها تحت امر ابراهیم هادی بودند. هنگامی که دشت ذهاب دست نیروهای عراقی بود تعدادی از رزمندگان به دلیل عدم تجربه به اسارت عراقی ها درآمدند اما ابراهیم با یک نقشه طراحی شده و اصولی تر وارد نبرد با دشمن شد. ابراهیم با تعدادی از نیروهای رزمنده که حدودا ده الی پانزده نفر بودند برای شناسایی و آماده کردن نقشه به خاک دشمن نفوذ کرد و حدودا سه روز طول کشید که شناسایی به اتمام رسید.



ادامه مطلب ...

چرا نابخردانه، دستاوردهایی را که پایگاههای علمی جهانی نیز به آنها اذعان دارند، انکار می‌کنید و با سخنان غلط و غیرمنصفانه در راه پرافتخاری که مردم طی کرده اند و حتی دشمنان را مجبور به تحسین کرده است، ایجاد تردید می کنید؟

امام خامنه ای 93.10.17

اتحاد و اتفاق ملی مهمترین نیاز امروز است و ایجاد تفرقه و دودستگی در میان مردم، به هر عنوان و با هر توجیه، ضد منافع ملی و ضد آرمانهاست.

93.10.17

باید حربه تحریم را از دست دشمن بگیرید چرا که اگر چشم به دست دشمن بدوزید تحریم ها همچنان باقی خواهد ماند همانگونه که امریکایی ها، امروز با کمال وقاحت می گویند اگر در قضیه هسته ای، ایران کوتاه هم بیاید تحریم ها، یکجا و همه برداشته نمی شود. با این واقعیات آیا می شود به چنین دشمنی اعتماد کرد؟

من با مذاکره مخالف نیستم، اما معتقدم باید دل را به نقطه های امید بخش حقیقی سپرد نه به نقطه های خیالی.

امام خامنه ای 93.10.17


خبرنگاری از آیت الله جنتی پرسید :
«شما پیر شده اید ولی هنوز در دایره مدیران مانده اید؟»
گفت :
این سوال را یکبار تاریخ از عمار یاسر که نود ودو سال داشت پرسید عمار پاسخ داد در کنار پیامبر بودن هنر نیست در کنار علی ماندن هنر است میخواهم بگویم علی همان پیامبر است،
آقای جنتی ادامه داد آقای خبرنگار گمانم جوابت را گرفتی و این را هم بدان عمار در سن نود دو سالگی به صفین برای جنگ، نیامد میخواست بگوید علی حق است و معاویه باطل.
پاسخ من به سوال شما همین است من باید تا آخرین نفس کنار علی باشم و بگویم خامنه ای همان خمینی است و علت دشمنی کفار با عمار و من همین است و آنگاه با لبخندی عصا زنان رفت...

جهت سلامتی کسی که خار چشم دشمنان است صــلــوااات...

 

در ادامه مطلب به لیست تامل برانگیزی توجه فرمایید


ادامه مطلب با صلواتی جهت سلامتی تنها نائب تنها امام غائب



ادامه مطلب ...
شنبه 14 شهريور 1394برچسب:عطا،شهید آوینی, :: 21:53 ::  نويسنده : علی یگانه

چهار شنبه 11 شهريور 1394برچسب:عطافيا مهدي ب, :: 1:9 ::  نويسنده : علی یگانه

هـــنوز آنقدر شجاع نشـ ده ام !

کــ ه بگویـــم:

 نیــآ که من هنوز غـــرق گناهم

بیآ

حتی اگر قــرآر استـــــ


【من از دم تیغت بگذرم...

بیآ

تا بفــهمیم در هــوای تو نفس کشیدن یعنی زندگــی

و

در این هـــوا نفس کشیدن یعنی 【خفــگی】 

چهار شنبه 11 شهريور 1394برچسب:عطا، 5 دقیقه، یاد, :: 1:8 ::  نويسنده : علی یگانه

بزرگی می فرمود:خدمت آیت الله میلانی رسیدم

از ایشان دستور العملی خواسته بودم، فرموده بودند:

 

شبانه روز 24 ساعت است ،هر دقیقه هم 60 ثانیه است ،اگر این اعداد

را در هم ضرب کنید، می شود 1440 دقیقه در یک شبانه روز.

از این دقایق شما، 1435 دقیقه کارهای دیگر را انجام دهید، اما

پنج دقیقه اش را  گوشه ای بنشینید

و با امام زمان ارواحنا فداه، خلوتی داشته باشید.

روزی 5 دقیقه به یاد یوسف زهرا عج الله تعالی فرجه باشیم.

چهار شنبه 11 شهريور 1394برچسب:عطا، وظیفه امام, :: 1:8 ::  نويسنده : علی یگانه

 

آقامحمدعلی جاودان (دام ظله):

یکی از وظایف امام در دوران امامتش ،

هدایت مردم است.

 

اگر فردی از امام در زمان امامتش طلب هدایت کند،

بر امام واجب است که وی را هدایت نماید.

اکنون ما در زمان امامت حجت بن الحسن العسکری(عج)

قرار داریم و اگر از ایشان بخواهیم که راه را به نشان دهد

و ما را هدایت نماید، حتما این کار را خواهند کرد...

[ یکشنبه ۱۴ دی۱۳۹۳ ] [ 22:35 ] [ مهلا صيادي ] [ 1 نظر ]
چهار شنبه 11 شهريور 1394برچسب:عطا، يا مهدي, :: 1:7 ::  نويسنده : علی یگانه

مهدیـــــــــا!

باوربکن هرشب هوایت میکنمـــــ

قلب پاره پاره ای دارم فدایت میکنمـــ

مینشینم گوشه ای تکرار نامت میکنمـــــ

روبه قبله اشک برچشمم دعایت میکنمـــــــــ

چهار شنبه 11 شهريور 1394برچسب:عطا, :: 1:5 ::  نويسنده : علی یگانه

 

امام مهدی(عج):

 

إِنّا غَیْرُ مُهْمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ، ولاناسینَ لِذِکْرِکُمْ

 
ما در رسیدگی و سرپرستی شما کوتاهی نکرده
 
و
 
یاد شما را از خاطر نمی بریم

 

 

بحار الانوار علامه مجلسی، ج 53، ص 175

چهار شنبه 11 شهريور 1394برچسب:عطا، صاحب كل جهان, :: 1:5 ::  نويسنده : علی یگانه

سرمو تکیه دادم به نرده های سبز و منتظرم نماز شروع بشه.

بدون اون که بخوام زمزمه هاشو نو می شنوم : " آقا! بابا حالش خوب بشه بیاد خونه

امشبم اگه برم خونه و دستم خالی باشه به بچه ها چی بگم؟؟

استاد فیزیکمونم خیلی سخت گیره نمره فیزیکم خودت برسون..."

از این همه کج سلیقگی دلم می گیره.آخه مگه برای باباتون درد و دل می کنین؟

پسرک حواسش نیست.انگار توی گوش من میگه: " بابا توی وصیت نامش نوشته بود:

"حالا که قسمت من رفتنه دلم نگران شما نیس.سپردمتون به آقا امام زمان(عج)! "

دلم هوررررررری پایین می ریزه.پسرک ادامه میده :

"تو اگه صاحبمون نباشی چه کسی حواسش به ما خواهد بود؟"

اشکام می ریزه.از پشت سرم صدایی محزون می گه:

"آقا! زمینمان خشک شده باروون بیاد..."

منم زیر لب می گم:

"آمین!"

[ جمعه ۱۹ دی۱۳۹۳ ] [ 14:42 ] [ مهلا صيادي ] [ نظر بدهید ]

1- سلام روزانه بر امام زمان(ع) و ائمه منتسب به هر روز و لعن بر ظالمین حقوق ایشان.

2- خواندن دعای فرج (الهم کن لولیک) در قنوت نمازها

3- خواندن آیت الکرسی پس از هر نماز و دادن صدقه جهت سلامتی آقا امام زمان

4- خواندن دعای عهد جهت بیعت با امام زمان(عج)

5- دعای بسیار جهت تعجیل در ظهور آقا (واکثرالدعا بتعجیل الفرج)

6- خواندن روزانه حداقل 10 آیه از قرآن و فرستادن روزانه بیش از 10صلوات همراه با عجل فرجهم

جهت تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج) با توجه به این که مداومت روزانه در اعمال فوق کمتر از ربع

ساعت به طول می‌انجامد شایسته است هر محب و شیعه امام زمان(ع) خود را از این حداقل محروم نکند.

7- خواندن نماز اول وقت و دائم الوضو بودن

8- با توجه به عرضه شدن نامه اعمال خدمت امام زمان(ع) ترک معاصی وعمل به واجبات

 9- خواندن زیارت آل یاسین-عاشورا و جامعه به نیابت از امام زمان (ع)

10- خواندن نوافل یومیه بخصوص نماز شب و نماز غفیله به نیابت از امام زمان(ع)

11- مانوس بودن با کتب ادعیه و تکالیف و آداب ماه‌های قمری

12- پایبندی و تقید به احکام فقهی بخصوص احکام مورد نیاز عبادی وشغلی

13- مداومت در زیارت ماهانه قبور ائمه(ع) امام زادگان و علما و ارحام

14- احسان و نیکی کامل در حق والدین و جلب رضایت قلبی ایشان

15- انجام اعمال مستحبی فوق و کلیه اعمال مستحبی به نیابت از امام زمان (ع) وهدیه ثواب آنها خدمت

ایشان

16- تذکر و ترویج نام مبارک امام زمان (ع) و تشویق خانواده و جامعه به دعا بر تعجیل ظهور ایشان.

 

 

 

[ جمعه ۱۹ دی۱۳۹۳ ] [ 17:47 ] [ مهلا صيادي ] [ 1 نظر ]
چهار شنبه 10 شهريور 1394برچسب:عطا، چهل حدیث، امام زمان, :: 23:59 ::  نويسنده : علی یگانه
 
چهل حدیث از امام زمان(عج):
 
1. نفع بردن از من در زمان غيبتم مانند نفع بردن از خورشيد هنگام پنهان شدنش
در پشت ابرهاست و همانا من ايمني بخش اهل زمين هستم، همچنانکه
ستارگان ايمني بخش اهل آسمانند. (بحارالأنوار، ج 53، ص 181)
 

2. من ذخيره خدا در روي زمين و انتقام گيرنده از دشمنان او هستم.
(تفسير نورالثقلين، ج ، ص 392)
 

3.ملعون است، ملعون است کسي که نماز مغربش را به تأخير بيندازد،
تا زماني که ستارگان آسمان پديدار شوند. (بحارالأنوار، ج 52، ص 15)
 

4.هيچ چيز مانند نماز بيني شيطان را به خاک نمي‌مالد، پس نماز بگزار و
بيني شيطان را به خاک بمال. (بحارالأنوار، ج 53، ص 182)
 

5.هر يک از پدرانم بيعت يکي از طاغوت‌هاي زمان به گردنشان بود،
ولي من در حالي قيام خواهم کرد که بيعت هيچ طاغوتي به گردنم نباشد.
(بحارالأنوار، ج 53، ص 181)
 

6. من آخرين جانشين پيامبر هستم، و به وسيله من است که خداوند بلا را از
خاندان و شيعيانم دور مي‌سازد. (بحارالأنوار، ج 52، ص 30)
 

7.هر کس در اجراي اوامر خداوند کوشا باشد، خدا نيز وي را در دستيابي به
حاجتش ياري مي‌کند. (بحارالأنوار، ج 51، ص 331)
 

8.سنت تخلف‌ناپذير خداوند بر اين است که حق را به فرجام برساند و باطل را نابود کند،
و او بر آنچه بيان نمودم گواه است. (بحارالأنوار، ج 53، ص 193)
 

9.براي زود فرارسيدن فرج (و ظهور ما) زياد دعا کنيد، که آن همان فرج و
گشايش شماست. (کمال‌الدين للصدوق، ج 2، ص 485)
 

10.اگر خواستار رشد و کمال معنوي باشي هدايت مي‌شوي،و اگر طلب کني مي‌يابي. (بحارالأنوار، ج 51، ص 339)
 


ادامه مطلب ...
سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:عطا، محبان, :: 23:58 ::  نويسنده : علی یگانه

 

بر چهره ي پر ز نور مهدي صلواتـــــــــــــــ

بر جان و دل صبور مهدي صلواتــــــــ

تا امر فرج شود مهيا بفرستـــــــ

بهر فرج و ظهور مهدي صلوات

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

من را نمی شناخت کسی اینجا، گم نامم و به نام تو می نازم

شادم که مثل عده معدودی،شعری برای نام نمی سازم

 

 شعرم برای توست شعاری نیست،کشتی برای موج سواری نیست

باور مکن که دل به زمین دادم،وقتی تویی بهانه پروازم

 

 هر جا که نام نامی تو آنجاست،قلبم بهانه غزلی دارد

این سوز ریشه ای ازلی دارد،پس با غم عزیز تو دمسازم

  

 شعرم اگر چه هیچ نمی ارزد،سوزانده است نام و نشانم را

می سوزم و به هیزم ابیاتم،بیتی به عشق شعله می اندازم

  

 یا صاحب الزمان و زمین موعود،دانای هرکه آمد و هر چه بود

گم نامم و تویی تو،که می دانی،تنها به نام سبز تو می نازم

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:عطا، جمعه های تکراری,,,,,,,,, :: 23:56 ::  نويسنده : علی یگانه

سیل چشمانم باز از فراقت جاریست....خسته ام باز بیا جمعه ها تکراریست

 

 در پی قافیه ها چه پریشان ماندم .....قافیه در شعرم با حضورت جاریست

 

به هوایت آقا بغض کرده شعرم....آسمانش انگار نم نمک بارانیست

 

دل من پر غصه حال شعرم خوش نیست... نفسی مانده فقط جای شکرش باقیست

 

در فراغت آقا چشم در راهم من.... گر چه این جمعه همان جمعه ی تکراریست.....

 

سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:عطا، پست ثابت, :: 23:55 ::  نويسنده : علی یگانه

 

 
 
 
 

 

 "تنهاي اول"دارنده بيشترين مشترك مدعي انتظار!!!

وهمچنان غايب به امید تعجیل در ظهورش!!!

سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:عطا, shia muslims, :: 23:49 ::  نويسنده : علی یگانه

بر اساس قرآن کریم و روایات اسلامی کسی که به زبان شهادتین جاری کند مسلمان است و در پناه اسلام جان و مال و عرض او در امان است و هر گونه تعرضی به او حرام است.

علامه مجلسی مسلمانان را از تکفیر یکدیگر بر حذر می دارند، و تأکید می کنند هر کسی صلاحیت تکفیر دیگران را ندارد، و شخصی که متهم به کفر است، باید بر او اتمام حجت شود، پس اگر کفر او آشکار شد، تکفیر می شود. در غیر این صورت کسی که اسلام او به یقین دانسته شده است، با شک از او زائل نمی شود؛ و تکفیر او بر خلاف مبانی اسلام است.

باتوجه به نص قرآن کریم وروایات صحیح نه تنها شیعه مسلمان است بلکه در قیامت رستگارند




ادامه مطلب ...

موضوع اختلاف افکنی بین شیعه و سنی همواره در دستورکار ایادی استکبار و صهیونیسم جهانی بوده است و برای این امر استفاده از مهره های خود همچون وهابیت بسیارمسبوق به سابقه بوده است . از آنطرف عده ای به عنوان شیعیان به ظاهر متعصب نیز جزو همین بازیگران می باشندو برادران  شیعه و سنی می بایست مراقب رفتارهای هنجارشکنانه و تفرقه افکن این گروهها باشند.در این بین نگاهی به بیانات مقام معظم رهبری در اینباره قطعا راهگشای بسیاری ازمسلمانان جهان می باشد در این مطلب نگاهی کوتاه می اندازیم به برخی سخنان معظم له که در موارد گوناگون ذکر شده است :

الان دلارهاى نفتى دارد يك جاهائى صرف مي‌شود؛ بنده خبر دارم، اطلاع دارم. اينها گزارش‌هايش غالباً گزارش‌هائى است كه پخش نمي‌شود. در بعضى از كشورهاى اسلامى مثل ريگ پول مي‌ريزند براى اينكه در بين سنى‌ها اجتماع ضد شيعه درست كنند. اين از اين طرف؛ از آن طرف هم به يك گوينده‌ به اصطلاح شيعى پول مي‌دهند كه در تلويزيون، به نام شيعه، ام‌المؤمنين عايشه را متهم كند، قذف كند، اهانت كند. روش‌ها اينهاست. شما در مقابل اين روش‌ها چه كار مي‌كنيد؟ سنى چه كار مي‌كنى؟ شيعه چه كار مي‌كنى؟ از كارهاى اينها گول نخوريم. اختلاف براى آنها بيشترين و بزرگترين نعمت است. (۱۳۹۰/۰۷/۲۰ بيانات در جمع روحانيون شیعه و اهل سنت كرمانشاه‌)

 دشمن اميد بسته است كه بتواند پيروان مذاهب گوناگون را مقابل هم قرار بدهد. هيچ كس نبايد تسليم اين نقشه‌ خائنانه و خباثت‌آميز دشمن بشود. آنها مي‌خواهند شيعه در مقابل سنى، سنى در مقابل شيعه، دل‌ها از هم چركين، نسبت به هم بدبين؛ آنها اين را مي‌خواهند. براى همين است كه من اعلام كردم، باز هم تأكيد مي‌كنم: خط قرمز از نظر نظام اسلامى و از نظر ما، عبارت است از اهانت به مقدسات يكديگر. آن كسانى كه نادانسته، از روى غفلت، گاهى از روى تعصب‌هاى كور و بيجا، چه سنى و چه شيعه، به مقدسات يكديگر توهين مي‌كنند، نمي‌فهمند چه مي‌كنند. بهترين وسيله براى دشمن همين‌ها هستند؛ بهترين ابزار در دست دشمن همين‌ها هستند؛ اين خط‌قرمز است. (۱۳۸۸/۰۲/۲۹بيانات در ديدار مردم سقز)

سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:عطا، امام هادی علیه السلام, :: 23:47 ::  نويسنده : علی یگانه

 

إِنَّ اللّهَ لا يُوصَفُإِلاّ بِما وَصَفَ بِهِ نَفْسَهُ، وَ أَنّى يُوصَفُ الَّذى تَعْجِزُ الْحَواسُّأَنْ تُدْرِكَهُ وَ الاَْوْهامُ أَنْ تَنالَهُ وَ الْخَطَراتُ أَنْ تَحُدَّهُ وَالاَْبْصارُ عَنِ الاِْحاطَةِ بِهِ. نَأى فى قُرْبِهِ وَ قَرُبَ فى نَأْيِهِ،كَيَّفَ الْكَيْفَ بِغَيْرِ أَنْ يُقالَ: كَيْفَ، وَ أَيَّنَ الاَْيْنَ بِلا أَنْيُقالَ: أَيْنَ، هُوَ مُنْقَطِعُ الْكَيْفِيَّةِ وَ الاَْيْنِيَّةِ، أَلْواحِدُالاَْحَدُ، جَلَّ جَلالُهُ وَ تَقَدَّسَتْ أَسْماؤُهُ: 

به راستى كه خدا، جز بدانچه خودش را وصف كرده، وصف نشود.
كجا وصف شود آن كه حواس از دركش عاجز است، و تصورّات به كُنه او پى نبرند، و در ديده ها نگنجد؟ او با همه نزديكىاش دور است و با همه دورى اش نزديك. كيفيّت و چگونگى را پديد كرده، بدون اين كه خود كيفيّت و چگونگى داشته باشد. مكان را آفريده بدون اين كه خود مكانى داشته باشد. او از چگونگى و مكان بر كنار است. يكتاى يكتاست، شكوهش بزرگ و نام هايش پاكيزه است.

 

ادوارد ماریا گومیز پاپ کاتولیک اسپانیایی تبار بعد از یک غیبت هفده ماهه مسلمان شدنش را اعلان نمود.

به گزارش انواروب به نقل از الاسلامیون،پاپ ادوارد ۸۷ ساله،  ۴۳ سال از عمر خود را در راه دعوت به مسیحیت در جزیره جاوا در اندونزی به سر برده است. وی از افراد شناخته شده در آن منطقه است.

وی در هنگام تعمیر سقف یک کلیسا سقوط کرد و هفده ماه  در کما بود و حال که به هوش آمده، مسیحیت را رها نموده و به اسلام گرویده است.

ادوارد در مورد اسلام آوردنش می گوید: خداوند به وی الهام نموده که اسمش «الله» است و به او دستور داده که از او و از دین اسلام تبعیت نماید.  این در حالی است که  وی از اسلام چیزی نمی داند و  حتی یک روز قرآن نخوانده است.

نکته جالب این که اینک و بعد از مسلمان شدن وی، تعداد زیادی از پیروانش نیز مایل به گرویدن به اسلام هستند. یکی از آنها گفت: من به پدر روحانی ادوارد اعتماد دارم و اگر معبود حقیقی، «الله» است  نمی خواهم در روز قیامت در زمره خطاکاران باشم.

این دعوتگر مسیحی زمانی که در بیمارستان بود، به پیروان خود دستور داد تا مسجدی بسارند و آنها نیز در حال جمع آوری کمک هستند و کلیسا را به فروش گذاشته اند.

سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:عطا، یا ابا عبدالله, :: 23:44 ::  نويسنده : علی یگانه

 

 

ریان بن شبیب از امام رضا علیه السلام روایت كرده كه فرمود: «اى پسر شبیب، اگر بر حسین علیه السلام گریه كنى تا آن كه اشك چشمت بر صورتت جارى شود، خداوند گناهان كوچك و بزرگ، و كم یا زیاد تو را مى‌آمرزد.»(3)

و نیز فرمود: «گریه كنندگان باید بر كسى همچون حسین علیه السلام گریه كنند، زیرا گریستن براى او گناهان بزرگ را فرو مى‏ریزد.»

منتخب كامل الزیارات، ابن قولویه، ص 168

سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:عطا، چای ارباب, :: 23:43 ::  نويسنده : علی یگانه

 

رسول ترک (رضوان الله عليه) :

در جوانی همه نوع باده و می نوشیدم

راستش هیچ کدام چایی ارباب نشد ...

سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:عطا، فاطمیه, :: 23:42 ::  نويسنده : علی یگانه
 

حضرت امام خامنه ای

 

فاطمیه باید عاشورایی برگزار گردد

 





 
سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:عطا، عاشورای 93, :: 23:39 ::  نويسنده : علی یگانه

حضرت آیت الله امام خامنه ای:
قمه‌زنی‌ از کارهای‌ خلاف‌، جعلی‌ و نادرست‌ است‌ که‌ متأسفانه‌ طی‌ چند سال‌ اخیر برخی‌ در حال‌ ترویج‌ آن‌ هستند. قمه‌زنی‌ مربوط به‌ دین‌ و یا یک‌ حرکت‌ عزاداری‌ نیست‌ و قطعا خلاف‌ و یک‌ بدعت‌ است‌ و بدون‌ تردید خداوند به‌ انجام‌ آن‌ راضی‌ نیست‌ و اینجانب‌ نیز از کسی‌ که‌ تظاهر به‌ قمه‌زنی‌ می‌کند قلبا راضی‌ نیستم‌

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: