نیکان
سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:عطا, :: 23:59 ::  نويسنده : علی یگانه
تاريخ : پنجشنبه یکم اسفند ۱۳۹۲ | 21:26 | نویسنده : ***امیر سلیمی ***

سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:عطا، اقتصاد مقاومتی, :: 23:57 ::  نويسنده : علی یگانه

ابلاغ سیاست‌های كلی «اقتصاد مقاومتی»

 

حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابلاغ سیاست‌های كلی «اقتصاد مقاومتی» بر اساس بند یك اصل ۱۱۰ قانون اساسی كه پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، تأكید كردند: پیروی از الگوی علمی و بومی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی، عامل شكست و عقب نشینی دشمن در جنگ تحمیلی اقتصادی علیه ملت ایران خواهد شد، همچنین اقتصاد مقاومتی خواهد توانست در بحران‌های رو به افزایش جهانی، الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشد و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم كند.





ادامه مطلب ...
 
 
اخطار به هواپیما و شناورهای آمریکایی در آب‌های آزاد/ RQ4 و MQ1 در تور پدافند هوایی 
وقتی که ما امروز به RQ4 و MQ1 اخطار هوایی می‌دهیم، این هواپیمای حیثیتی و ملی برای کشور هدف است، چون آنها می‌خواهند با کمترین هزینه به مقاصد خود برسند که ما اجازه نمی‌دهیم.
دهم شهریور 87 «پدافند هوایی» از «نیروی هوایی» ارتس جدا شد تا در قالب یک قرارگاه مستقل، فرماندهی تمامی یگانهای پدافندی نیروهای مسلح در ارتش، سپاه، بسیج و ... را برعهده بگیرد تا همانطور که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند، «پدافند هوایی در اولویت اول» باشد.



ادامه مطلب ...

پیام راشل کوری

 

در انیمیشن زیبا و جذاب جنگ ایران و اسراییل را به نمایش میگذارد که در آن با بازپسگیری اراضی اشغال را نشان میدهد این انیمیشن بسیار زیباست و گرافیک فوق العاده ای دارد برای دانلود به ادامه مطلب بروید با لینک دانلود مستقیماین انیمیشن پاسخ مردم حزب الهی ایران به دشمنان است. در این فیلم یک جواب دندان شکن به بازی «battlefield» می‌دهیم. در این انیمیشن وقتی تانک‌های ایرانی وارد اراضی اشغالی فلسطین می‌شوند از روی پوستر این بازی می‌گذرند. در این بازی کماندوهای آمریکایی برای جلوگیری از یک عملیات تروریستی به تهران حمله می‌کنند

سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:عطا، دغدغه ،نتانیاهو, :: 23:48 ::  نويسنده : علی یگانه
آیا قرارداد ژنو به گفته اوباما، تأمین امنیت اسرائیل بود؟ آیا آن چه برخی در دولت از توافق نامه ژنو برای مردم گفته‌اند و در رسانه‌ها منعکس شده است با حقیقت تفاوت دارد؟



سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:عطا، شکر نعمت , :: 23:47 ::  نويسنده : علی یگانه
 
 

آیا قدرش را میدانیم....؟!

 

افسران - آیا قدرش را میدانیم....؟!


 بدانید بعد از هر زمستان سرد ،
بهاری زیبا ...
و بعد از هر شب تاریک ،
روزی درخشان
وجود دارد ... وهمانطوری دو سید خوش قول  عصر ما چون سید علی وسید نصرا..
وعده داده اند نصر وپیروزی شما بسیار نزدیک است  از خدا کمک بگیرید ومقاومت کنید.
 
زمستان شب سرد - جملات زیبا www.atrekhoda.ir


سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:عطا، کبری های ایران, :: 23:45 ::  نويسنده : علی یگانه
 
 


 



سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:عطا، مجله صف, :: 23:39 ::  نويسنده : علی یگانه
 
 
سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:عطا، میگ-31 , :: 23:33 ::  نويسنده : علی یگانه
سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:عطا، چه غلط ها, :: 23:32 ::  نويسنده : علی یگانه
افسران - :)))))))


سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:عطا، حقوق بشر آمریکایی, :: 23:31 ::  نويسنده : علی یگانه
افسران - هفته حقوق بشر آمریکایی


شهید بهشتی به سه زبان عربی، انگلیسی و آلمانی سخن می‌گفت و به طلاب، انگلیسی درس می‌داد. به قول خودشان با به ظاهر غیرمذهبی‌ها هم سر و کار داشت. حاضر نبود کسی حتی پشت سر دشمنانش هم بد بگوید. او در خیلی از ویژگی‌ها از جمله انتقادپذیری و صبر و تحمل مخالف، کم نظیر بود. کتاب «صد دقیقه تا بهشت» اثر مجید تولایی صد خاطره از شهید بهشتی است که بخش هایی از آن در زیر می‌آید:



ادامه مطلب ...

آمانو مأموریت یافته تا به ایران سفر کنددر تهران به نمایندگی از آمریکا تلاش کند ایران را راضی به مصاحبه یا بازجویی از دانشمندان هسته‌ای کند؛ ضمن اینکه در بحث PMD (ابعاد احتمالی نظامی) نیز مباحث مدنظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را بپذیرد. اگر موفق نشود در برگشت , ایران را مقصر به نتیجه نرسیدن مذاکرات معرفی کند.

 

 آمانو به سران ایالات متحده قول داده است که در رابطه با ایران کاملاً همسو با آمریکا عمل کند.
 آمانو در طول دوره مسئولیت دبیرکلی‌اش ثابت کرده که به تعهدات خود نسبت به آمریکا پای‌بند است و نه تنها بی‌طرفی را رعایت نکرده بلکه به عنوان عامل آمریکا عمل کرده است.
 اگر با زیاده‌خواهی‌های آمریکا مذاکرات به شکست بینجامد، قطعا آمریکا عامل اصلی این شکست است اما تلاش دستگاه تبلیغات آمریکا بر این است که مقصر شکست مذاکرات را ایران جلوه دهد تا بتواند برای ادامه تحریم‌ها ادله داشته باشد، ‌زیرا اگر مشخص شود که آمریکا باعث این شکست است، دیوار تحریم‌ها فروپاشیده خواهد شد.
به نظر می‌رسد آمانو مأموریت یافته تا به ایران سفر کند و اگر مذاکرات به نتیجه نرسید در بازگشت، ایران را مقصر به نتیجه نرسیدن مذاکرات معرفی کند.
 آمانو تاکنون مانند یک مأمور CIA عمل کرده است لذا قطعاً مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمانی که وی بر آن مدیریت می‌کند، قابل اعتماد نیست. تجربه  وگزارش های چندین ساله وی  این فرضیه را تایید وتقویت میکند

در نهایت هدف آمریکا   از اعزام آقای آمانو به تهران این است که از سایت‌های نظامی ایران بازرسی صورت گیرد. ضمن اینکه ایران را مجبور به پذیرش پروتکل الحاقی با تعهدات بیشتر کند

 
 

 

 قدرت‌ موشكي ايران ناوگان ‌دريايي آمريكا را نابود مي‌كند

يك روزنامه الجزايري نوشت: سامانه موشکي ايران قادر است در دقايق نخست درگيري، تمام قسمت‌هاي ناوگان دريايي آمريكا را در خليج فارس متلاشي و به لاشه كشتي و ناو جنگي تبديل كند.

در ادامه گزارش "برگ‌هاي برنده و واكنش سهمگين ايران به حمله احتمالي آمريكا-اسرائيل، به روزنامه الجزائري «الشروق» اشاره مي شود كه در مقاله‌اي طولاني درباره رويارويي احتمالي اسرائيل و آمريكا با ايران نوشت: پيش از آنكه وارد جزئيات طرح‌هاي جنگي [دفاعي] جمهوري اسلامي [ايران] براي مقابله با تجاوز احتمالي بشويم، در ابتدا به موقعيت نظامي و امكانات ژئواستراتژيك و سياست‌هايي كه به ايران امكان مي‌دهد از همه برگ‌هاي بازي استفاده كند مي‌پردازيم.

الشروق افزود: علاوه بر اين به فن‌آوري پيشرفته‌اي مي‌پردازيم كه ايران را قادر ساخته است تا قدرتي نظامي در منطقه باشد كه نه تنها بتواند از خود دفاع كند بلكه بتواند با قدرت‌هاي جهاني و منطقه‌اي و در رأس آنان با آمريكا و رژيم صهيونيستي مقابله كند.



سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:عطا، فتنه , :: 23:20 ::  نويسنده : علی یگانه

http://mellate-ebrahim.persiangig.com/image/1390-10-04/p-9-dey-2-small.jpg

فتنه ، فتنه است چه در سال 78 باشد و چه در سال 88 فرقی نمی کند مهم این است که این فتنه ها توسط یک خط دنبال می شود و هدف آنها یک چیز است هر چند که این فتنه ها نتوانست فتنه گران را به اهداف اصلی شان برساند ولی هزینه های را متوجه نظام کرد و نهایتا با هدایت رهبری و بصیرت مردم فتنه ها خاموش شد و این خط فکری در داخل و پشتیبانان آنان در آن سوی مرزها بیکار نمی نشینند و قطعا در صدد طرح ریزی برای توطئه ای دیگر هستند پس نیاز است مسوولین مربوطه هوشیار باشند و از همین الان جامعه را در مقابل فتنه های آتی واکسینه نمایند و مردم نیز باید مثل همیشه هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنند .

سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش

تاکنون ارتش جمهوری اسلامی 48 هزار شهید را به انقلاب تقدیم کرده است و اکنون نیز آماده است که همانند گذشته به رشادتهای خود ادامه دهد.



سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:عطا، سلامتی رهبر, :: 23:17 ::  نويسنده : علی یگانه
 



سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:, :: 23:14 ::  نويسنده : علی یگانه
 


http://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/11/3209dd0bb24e803767722b61c7059d91.jpg

بنا به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان :

امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء از به کارگیری موشک ها و رادارهای جدید ساخت داخل و بهینه شده در دهم شهریور ماه مصادف با روز پدافند هوایی خبر داد .

حماسه سازان :

منتظر می مانیم تا همانند قبل شاهد رونمایی از شاه کارهای جدید  پدافند و لرزه افتادن بر اندام دشمنان این مرز و بوم باشیم   .



سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:عطا، مجله صف, :: 23:0 ::  نويسنده : علی یگانه
سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:عطا، شهید بابایی, :: 22:55 ::  نويسنده : علی یگانه
 
افسران - امروز سالگرد یه بزرگ مرد...

از شهید بابایی پرسیدند :

" عباس جان چه خبر ؟

چه کار میکنی ؟ "

گفت :

" به نگهبانی دل مشغولیم .. که غیر از خدا کسی وارد نشود .. !

 

۱۵ مرداد ، سالروز شهادت امیر سر لشکر خلبان عباس بابایی گرامی باد . نام و یادش ، همیشه جاوید باد.

یادمان باشد که مدیون خون پاک شهدایم

 
 
افسران - پدافند هوایی عربستان
 
خبرگزاری فارس: حفظ همزمان لباس روحانیت و خلبانی بسیار مشکل بود/ ماجرای ابراز رضایت صیادشیرازی

 

سرهنگ خلبان حجت الاسلام سید نورالدین حسینی یکی از  عزیزان ارتشی است  که در دوران دفاع مقدس همزمان لباس روحانیت و خلبانی بالگرد را به تن داشته است و در عملیات های مختلفی حضور موفق داشته این ارتشی جانباز همرزم دیروز شهیدان بزرگی همانند شیرودی و کشوری در هوانیروز بوده و امروز هم بعد از بازنشستگی در اصفهان و شاهین شهر بیش از 23 هیئت مذهبی را راه اندازی نموده و اداره ی چند هیئت را عهده دار است . البته باید توجه داشته باشیم که بزرگان دین ما از جمله پیامبر بزرگ اسلام ، حضرت امام علی ، امام حسین ,امام حسن علیها سلام همزمان لباس روحانیت و لباس جهاد در میدان نبرد را به تن داشتند .



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: