نیکان
دو شنبه 8 خرداد 1396برچسب:نیکان، رهبری, :: 23:0 ::  نويسنده : علی یگانه

9 dey 90.jpg

رهبر معظم انقلاب  سه محور اساسی را برای تبیین حماسه‌ی 9 دی عنوان نموده اندحضور گسترده‌ی مردمی »،«ایمان عمیق دینی حاکم بر دل‌های مردم» و «موضوع محرم و عاشورا». ایشان دو رهنمود برای مسئولان و دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت 9 دی بیان کرده اند که کامل‌کننده‌ی تصمیمات این ستاد باشد؛ اول «پرهیز از جنبه‌های شعاری» و دوم «توجه به عمق شعارهای ملت در نهم دی‌ماه». حضرت آقا بر نکاتی درباره‌ی حماسه‌ی نهم دی‌ نیز تأکیدکرده‌اند که ما  10 نکته‌ی مهم  آن را بر می شماریم:

اول «توجه به لایه‌‌های عمیق پیدایش و ظهور حماسه‌ی 9دی»

دوم «تأکید بر رویکرد تبیینی و پرهیز از سطحی‌نگری»

سوم «تحلیل و تبیین ابعاد و ریشه‌های فتنه‌ی سال 88 و شیوه‌های دشمن در براندازی نرم»

چهارم «تحلیل و تبیین ابعاد و پیامدهای داخلی و خارجی حماسه‌ی نهم دی»

پنجم «بهره‌مندی از این قدرت ملی برای مدیریت آینده‌ی انقلاب»

 

ششم «تشریح جایگاه و نقش رهبری انقلاب در حراست از اصول و خطوط کلی حرکت انقلاب و آرمان‌های حضرت امام (رضوان‌الله‌علیه) و آشکارسازی ابعاد فنته‌ی 88 »

هفتم «تحلیل و تبیین جایگاه سرمایه‌ی اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی» و تأکید بر«آگاهی»، «بصیرت»، «اعتماد ملی» و «حضور بموقع ملت در عرصه‌های مختلف»

هشتم «تبیین عمق مردمی انقلاب اسلامی ایران»؛ این‌که مردم، محور تولید قدرت نظام ما هستند و این حقیقت که نظام ما متکی بر اصول و خواسته‌های مردم است.

نهم «توجه به نهم دی به عنوان یک رویداد بزرگ ملی که در بر گیرنده‌ی همه‌ی اقشار، جریانات و گروه‌های معتقد به انقلاب اسلامی و با مشارکت همه‌ی آنها است.» به‌خصوص در برهه‌ی پس از انتخابات که آراء همه‌ی رأی‌دهندگان ارزشمند بود. بنابراین موضوع 9دی باید در همان راستای حضور حداکثری مردم تحلیل شود و دسیسه‌های دشمن برای مخدوش کردن این حضور همگانی تبیین گردد.

دهمین نکته‌ هم «تشریح نقش توده‌های مردم به عنوان پایه‌های اصلی انقلاب در جلوگیری از انحراف و سازش با دشمن» است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: