جنـگی که بـــود ، راهی که هسـت !!
نیکان
دو شنبه 8 خرداد 1396برچسب:نیکان، رهبری, :: 22:58 ::  نويسنده : علی یگانه
 
138978608523261.jpg

رهبر فرزانه انقلاب می فرمایند :

شما جوانانى که گفتیم افسران جوان مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرم هستید، از من نپرسید که نقش ما دانشجویان در تخریب مسجد ضرار کنونى چیست؛ خوب ، خودتان بگردید نقش را پیدا کنید !!!

یا مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با نفاق جدید ، یا تعریف عدالت .

من اینجا بیایم بنشینم یک بحث فلسفى بکنم ، عدالت چند شعبه دارد ، چه جورى است. حالا بامزه این است که ایشان میگویند توى یک جمله بیان کنید. معروف است یک نفرى زمان شیخ انصارى پسرش را آورده بود نجف. دید طلبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها درس میخوانند و ملا میشوند و شیخ انصارى هم خوب ، شخص بزرگى بود؛ هوس کرد پسرش را طلبه کند. آمد به پیش شیخ انصارى ، گفت شیخنا! این نوجوان را من آورده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام و خواهش میکنم تا فردا که میخواهیم راه بیفتیم برویم ، شما او را فقیه کنید!

1028-military-pc-mouse.jpg

عزیزان من! شرط اصلى فعالیت درست شما در این جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى جنگ نرم، یکى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش نگاه خوشبینانه و امیدوارانه است. نگاهتان خوشبینانه باشد. ببینید ، من در مورد بعضى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان به جاى پدربزرگ شما هستم. من نگاهم به آینده ، خوشبینانه است ؛ نه از روى توهم ، بلکه از روى بصیرت. شما جوانید – مرکز خوشبینى – مواظب باشید نگاهتان به آینده ، نگاه بدبینانه نباشد ؛ نگاه امیدوارانه باشد ، نه نگاه نومیدانه. اگر نگاه ، نومیدانه شد ، نگاه بدبینانه شد ، نگاه «چه فایده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى دارد» شد ، به دنبالش بى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عملى ، به دنبالش بى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تحرکى ، به دنبالش انزواست ؛ مطلقاً دیگر حرکتى وجود نخواهد داشت ؛ همانى است که دشمن میخواهد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: