نیکان
سه شنبه 15 فروردين 1396برچسب:نیکان, :: 1:36 ::  نويسنده : علی یگانه

نماد برج ایفل در لاس وگاس امریکا

نماد برج ایفل در لاس وگاس امریکا

نماد برج ایفل در رومانی

قابل توجه مسئولین صنعت (!)گردشگری ایران:

مطلبی خوندم در مورد اینکه چینی ها جدیدا محله یا بهتره بگیم شهرکی با ابعاد 19 کیلومتر مربع درست کردن نزدیک "هانگژو" پایتخت استان "ژجیانگ" که شباهت زیادی به پاریس داره.اصلا این شهرک کپی سازی شده،توسط مهندسین و معماران چینی درست شده تا چشم بادومی های فرهنگ دوست با فرهنگ اروپا و بخصوص فرانسه آشنا بشن بدون اینکه مخارج سفر به اروپا رو متحمل بشن و بریزن تو جیب اروپا و عوضش تو این اوضاع بی ریخت اقتصادی جهان مخارج توریسم اروپایی میره تو جیب غول اقتصادی آسیا .

حتی برج ایفل رو هم با ابعاد کوچکتر از اصلش درست کردن به ارتفاع 108 متر و همچنین باغ های کاخ ورسای رو هم بازسازی کردن. جالبه بدونین نماد برج ایفل که البته خودش معلوم نیست نماد چه رویداد یا مکان یا چه چیزی توی دنیای مدرن اروپاست، تو کشورهای دیگه دنیا از جمله امریکا،رومانی و ژاپن هم ساخته شده.البته اینشو نمیدونم هزینه ساخت این نمادها بعهده چه کسانی بوده ولی اینو میدونم که این نماد پیشروی و شاخ و شونه کشیدن فرهنگ و تمدن غرب در دیگر کشورهاست.بعید نیست روزی هم برسه با این برنامه های برادرخوندگی و خواهرخوندگی شهرهای خودمون با شهرهای کشورهای غیر مجاور و غیر برادر (حتما تو فضای بشردوستانه و فارغ از فضای سیاسی دنیا) نماد برج ایفل تو یکی ازمحله های باکلاس و البته خوش آب و هوای تهران ساخته بشه تا  ایرونی های عزیز فرهنگ دوست بتونن بدون صرف هزینه سفر به اروپا،وایسن بغل برج و عکس یادگاری بگیرن.اقشار آسیب پذیر هم اگه گذرشون افتاد به اون طرفها این برج زیبا رو سیر و سیاحت کنن. خدا رو چه دیدی شاید از قِبَل این کار فرهنگی و خداپسندانه(برای اقشار کم درآمد) صنعت گردشگری و جهانگردی و ایرانگردی هم رونق صدچندان گرفت و کسری بودجه های دولت جبران شد و مرحله دوم هدفمندی یارانه ها هم اجرا شد و قیمت ها هم ثابت موند و اوضاع دهک های پایین بهتر شد و هر خانواده ایرانی یک خودروی ایرانی و یک واحد مسکونی استیجاری به شرط تملیک(99 ساله) و و و و و ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: