پیروزی‌هاو دستاوردهای سوریه با همت مردم این کشور و حمایت‌های ایران به دست آمد
نیکان
پیروزی‌هاو دستاوردهای سوریه با همت مردم این کشور و حمایت‌های ایران به دست آمدهدیه عباس رئیس مجلس سوریه در حاشیه دیدار با علی‌اکبر ولایتی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما امروز صبح در کنفرانس حمایت از انتفازه فلسطین که در تهران برگزار شد، شرکت کردیم و افتخار دیدار با مقام معظم رهبری را به دست آوردیم.

رئیس مجلس سوریه ادامه داد: کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین باعث می‌شود که مسئله فلسطین با وجود همه اقدامات خصمانه آمریکا و اسرائیل نه تنها مورد توجه جهان اسلام بلکه مورد توجه جامعه جهانی قرار گیرد.

وی درباه دیدارش با رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک تشخیص مصلحت نظام گفت: ساعتی پیش با آقای ولایتی دیداری سازنده داشتیم که در این دیدار در تمامی زمینه‌ها به خصوص پیروزی‌ها و دستاوردهای اخیر سوریه گفت‌وگو کردیم.

رئیس مجلس سوریه تصریح کرد: در این دیدار در خصوص حمایت‌های کشورهای هم پیمانمان و محور مقاومت که در راس آنها ایران قرار دارد، صحبت و تبادل نظر کردیم.

وی افزود: تمامی دستاوردها و پیروزی‌های بزرگی که در سوریه به دست آمده به همت مردم این کشور و حمایت‌های ایران و محور مقاومت بوده است و شاهد این هستیم که تمام نقشه‌های شوم تروریست‌ها در سوریه که از 6 سال پیش طراحی شده بود یکی پس از دیگر شکست می‌خورد.

هدیه عباس در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: روابط تهران و دمشق تاریخی است و مستحکم‌ و تاریخی باقی خواهد ماند و بر پدیده تروریست که جهان را تهدید می‌کند پیروز خواهیم شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: