مجابسازی کادر بندی شده (جدول طیف نفوذ و مجاب کردن)
بازسازی فکری
|
ارشاد
|
تبلیغ
Propaganda
|
آگهی
Advertising
|
آموزش
Education
|
موضوع
|
هدف فرد است. برنامه کار مخفی است (شما هر بار یک گام تغییر میکنید تا برای خدمت به رهبران قابل اتکا گردید
|
پهنه یادگیری باریک و صرفا برای منظور خاصی است یعنی هدفی که به چیزی تبدیل شدن یا تعلیم گرفتن برای انجام وظایف محوله است
|
تودههای عظیم مردم هدف هستند تا آنها را وادار به قبولِ درست بودن یک نظر خاص یا یک وضعیت بخصوص بنماید
|
هدف عوض کردن نظرات برای ارتقای فروش، یک ایده یا برنامه است هذف دیگر رشد فروشنده و امکان خریدار است
|
تمرکز بر یادگیری برای یادگیری و برای درک واقعیت است ، هدف اصلی بذل معلومات برای ارارتقای فرد است
|
پهنای یادگیری
|
هیچ پذیرشی نسبت به اختلافات ندارد
|
نسبت به اختلافات آگاهی دارد
|
میخواهد به اپوزیسیون آموزش دهد
|
رقابت را میپذیرد
|
تفاوتها را میپذیرد و به آن احترام میگذارد
|
قابلیت انعطاف
|
از روشهای غیر عادی و غیرمتعارف استفاده میشود
|
از روشهای انضباطی استفاده میشود
|
بیش از اندازه مجابسازی به کار گرفته میشود برخی اوقات روشهای غیرمتعارف استفاده میشود
|
مجابسازی خفیف تا قدری سنگین به کار گرفته میشود
|
روشهای رهنمودی به کار گرفته میشود
|
روشها
|
نظرات شما عزیزان: